September 2, 2010

Thankful Tabby...That's ME!

First of all, I gotta thank every single solitaty one of YOU
For readin' my blog cuz I have 100 Followers!
I had no idea when I
Conned--er--CONVINCED Tommy to let ME
Start my own blog, this would happen--so
Thank YOU for hangin' with ME and all my family-
....even Cranky ol 9 year old Sour Puss Perry.....
And I gotta be thankful for Tommy and her fingers-
For lettin' me pounce and bite em--until
She said "OUCH!" that is....

11 comments:

The Paw Relations said...

Congratulations on 100 followers!

Busby and Raymond said...

Woo hoo! 100 followers! Awesome!

Tell Tommy our Mom is very excited about football season starting up. (our non-blogging Mom, not so much...) Our Mom likes the Chicago Bears because she grew up just outside Chicago & she likes the 49ers because she lived in SF for years. Plus great Chicago Bear Mike Singletary is the coach.

Brian said...

Congrats fur sure...and nice bitey!!!

Cheysuli and gemini said...

Congratulations on 100 followers! YEAH

Old Kitty said...

Oh handsome Noir!!! Look at your fierceness!!! I hope you left some fingers for poor Tommy! LOL!!!

Yay!! 100 followers!! Well done gorgeous Noir - here's to the next 100 - cos your handsomeness deserves to be seen by all!

Take care
x

Katnip Lounge said...

Noir, ConCats on 100 followers! We are creeping up there, too.

Salem says she's suprised you don't have thousands of followers cuz you are so...erm...handsome!

*bounds around with glee*

Sparkle said...

Yay, 100 followers! We kitties have power in numbers!

Eric and Flynn said...

Concats on your 100 followers.

Angel and Kirby said...

Congratulations on 100 followers!

The Creek Cats said...

Concats on 100 followers! That's pawsome!

Fin said...

Concats on 100! We're proud to have been one of the first. Love the bitey shot!