September 15, 2011

Tabby at Twilight...

And it ain't one of us!
Ya know, Tommy came home from her
Mon-Fri abandonment tonight.
Tommy sorta kinda loved on us (OK we ignored her)
Then she darts off to peak out in our back yard for
To see if Friend or Foe is out there. Hmm. Yea.
What IS  up with that?

9 comments:

Sparkle said...

Noir, remind your human of her priorities!!!

Angel and Kirby said...

How could she ignore you!

Prancer Pie said...

Mommy's keeping company wif another kitteh! Sounds like a foe, fur sure! Happy Friday

Old Kitty said...

Awwww Handsome Noir!! Me and Charlie predict that this new cute kitty will soon be your bestest friend!! Yay! :-) Take care
x

Hannah and Lucy said...

Make sure your mom remembers that you are No.1 Noir.
Luv Hannah and Lucy xx xx

euthymic said...

Aw, we are certain your human loves you...you are irresistible! That's saying a lot considering we are dogs:)

Mocha Barney, Ashley Pumpernickel and Winniechurchill

meowmeowmans said...

Don't worry, you guys. We know for a fact that Tommy loves you best!

Eric and Flynn said...

Of course Tommy loves you best, but is that your food he is eating????

Noir the Texas Tabby said...

No, Tommy didn't steal from ME to feed Friend or For. She gave him extra. The little bowl tho--she bought for him....hmm