August 3, 2012

Ginger Friday Face

Daddy Peyton
Gets his snooze on
Although Tommy does
Decide to get all up and 
In Daddy's face! 
Hmm. 
Now I  kinda see  
where I get 
Get that ear thing from....

12 comments:

Old Kitty said...

Awwwww Daddy Peyton's pink nose is tooo cute - just like yours Handsome Noir! Yay! Take care
x

JC said...

Daddy looks so much like my orange boy, Riley Andrew. He looks sweet while napping too. It's when he wakes up that trouble starts. I think it's an orange boy thing.

Brian said...

You two sure look terrific! Have a happy weekend everyone!

Prancer Pie said...

Daddy Peyton sure looks relaxed. We're gonna try to hide from the flashy box and catch some zzzz's too. Happy Friday and stay cool.

Cheysuli and gemini said...

Hmm.. yeah sometimes photos show you things like that...

Angel and Kirby said...

It did not seem to bother Daddy Peyton, too much!

Sparkle said...

I am a fan of big ears... as you may have figured!

Eric and Flynn said...

Daddy Peyton looks relaxed and happy.

The Island Cats said...

Daddy Payton is so handsome...we can see why Tommy gets all up in his face!

meowmeowmans said...

Oh yeah, look at the ears! :)

Happy weekend, friends.

Noir the Texas Tabby said...

Tommy says I kinda grew into my ears....and to think ME and Daddy are simpatico!

Rykers Boyz n Allie said...

Mowzers! Like father like son! COOL pink toesies by the way, Noir!